|
Nienawidzę być kurą domową
|
Temat: Lotnictwo holenderskie ...przez wojsko holenderskie od 1911 do dzisiaj. Jak widac bylo tego sporo. Autorem listy jest Bouko de Groot.
Aircraft type
AEG C.IV
Aeronca L-3BĂÂ { 'A' }
Aerospatiale SA-3160 Alouette III
Agusta Bell 204B (I)UH-1
Agusta Bell AB-412SP
Airspeed Ofxord Mk.I, II
Albatross B.I, II, III [ Interned German ]
Albatross C.III,VII,X [ Interned German ]
Albatross D.III [ Interned German ]
Ansaldo SVA.10 [ Interned Italian ]
Aviatik C.III [ Interned German ] Avro 504 (-,A,B) [ Interned British ] Źródło: dws.org.pl/viewtopic.php?t=10283
Temat: Hawker Hurricane Mk.Ic - 1/72 - Revell + Heller Wątek przeniesiony ze starego PWM
Niedawno zabrałem się za taki oto modelik relaksacyjny , obecnie nieco przystopowałem na korzyść AVRO 504 K ...
Bazę stanowi Hurricane Mk.IIc Revella któremu przeszczepiłem część dziobową Mk.I Hellera/Airfixa .
Model otrzyma malowanie dywizjonu 318 z okresu gdy stacjonował w Detling .
PZDR Źródło: pwm.org.pl/viewtopic.php?t=93
Temat: Mercato 2006 Kręcący się silnik to żadna nowinka serio
Coś takiego już było co prawda to był silnik gwiazdowy rotacyjny stosowany w samolotach np. Avro 504 ale był.
Szczegóły tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_rotacyjny Źródło: f1ultra.pl/forum/viewtopic.php?t=5289
Temat: Muzyka dla maniaków lotnictwa... ...Packardowe cudo
Coś dla Daniela. Tak brzmiał Sakae21 w Zerze. Startuje!
Dla amatorów dwusilnikowej amerykańskiej Błyskawicy.
O amatorach bombowców też pamiętamy. B25 Mitchell w pełnej krasie!
Chyba najsłabszy z całej kolekcji. Start silnika F8F Bearcat.
A tak brzmiał najszybszy sport motorowy świata, w którym ścigały się Mustangi i Corsairy
Coś dla amatorów suszarek. A10 w przelocie!
Oraz coś dla amatorów szmatolotów. Avro 504 odpala swój silnik rotacyjny
Polecam szczerze, bo jakoś dźwięków jest świetna i rzadko spotykana w internecie
Pozdrawiam Źródło: dws.org.pl/viewtopic.php?t=2287
Temat: Temat podwojny czyli o monografiach:))) ...Wasze znanie na ten temat?? Czy w tak wyspecjalizowanych pozycjach jak Monografie Lotnicze AJ, gdzie często na temat jednego samolotu trzeba zakupić 4-5 tomów, jest miejsce na przedstawianie takiego szerokiego tematu?? Nie są to 2-3 dodatkowe strony, ale w przypadku Lanca jest to dodatkowe 20stron - oczywiście obecność historii Manchestera, Lincolna, Yorka i Lancastriana uważam na uzasadnioną i ich tu nie liczę. Mam na myśli raczej historię firmy od Avro 504 do Vulcana i Arrow. W Beaufighterze dodatkowo był przekrój wrogów i konkurentów alianckich, czasem wogóle nie trafiony np co tam robią opisy P-38, P-61, Bostona, kilku dwusilnikowych japońców, Do-217, gdzie one w większości doczekały się swoich "odcinków" ML a czasem mają się do Beau jak świnia do karety.
Jak dla mnie to strata papieru, dzięki której można by pomyśleć o obcięciu jednego tomu, albo o wrzuceniu... Źródło: dws.org.pl/viewtopic.php?t=9635
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprojektlr.keep.pl
|
|
Cytat |
Dla aktywnego człowieka świat jest tym, czym powinien być, to znaczy pełen przeciwności. Luc de Clapiers de Vauvenargues (1715 - 1747) Ignorancja nie jest niewinnością, jest grzechem. Browing R Actus hominis, non dignitas iudicetur - niechaj sądzone będą czyny ludzkie, nie godności (piastowane stanowiska). (piastowane stanowiska). (piastowane stanowiska) Jak trudno stać się prawdziwym człowiekiem. Lecz komuś, kto się nim stanie, łatwo rozpoznać Boga. Kirpal Singh Gdy lód rusza bałwany tracą głowę. Regulski Antoni
|
|