|
Nienawidzę być kurą domową
|
Temat: Philip Kotler - Marketing
[RS] ...akceptacji produktu przez konsumenta
- Pojęcia innowacji, dyfuzji i akceptacji
- Etapy procesu akceptacji
- Indywidualne różnice w skłonności do akceptacji innowacji
- Rola oddziaływania osobistego
- Wpływ cech produktu na szybkość akceptacji innowacji
- Cechy nabywców instytucjonalnych a szybkość akceptacji innowacji
14. Cykl życia produktu a strategie marketingowe
Cykl życia produktu
- Popytowo-technologiczny cykl życia
- Fazy cyklu życia produktu
- Cykl życia klasy, formy i marki produktu
- Inne kształty krzywej cyklu życia produktu
- Uzasadnienie cyklu życia produktu
Faza wprowadzenie
- Strategie marketingowe w fazie wprowadzenia
Faza wzrostu
- Strategie marketingowe w fazie wzrostu
Faza dojrzałości
- Strategie marketingowe w fazie dojrzałości
Faza spadku
- Strategie marketingowe w fazie spadku
Podsumowanie i krytyka pojęcia cyklu życia... Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=128176
Temat: Ekosraka, czyli ekonometria i inne zmory - stuff online Ze skrzynki putanka z last weeka
Pytania z zarządzania: Pierwsza wersja:
1.Kluczowe czynniki sukcesu
2.Łańcuch wartości
3.Fazy cyklu życia organizacji
4. Fazy cyklu życia produktu
5.Macierz ADL
6.Macierz GE
7.Metoda space
8.Zrównoważona karta wyników. Wersja druga:
I grupa:
1. BSC (strategiczna karta wyników)
2. z macierzy BCG opisac produkty z pola "Gwiazdy"
3. Cykl życia produktu
4. System zadaniowy
5. Kluczowe Czynniki Sukcesu
6. Podac przykładowe słabości firmy. II grupa:
1: Koszty pracy w przedsiębiorstwie
2: łańcuch wartości
3: opisać "dylematy" z... Źródło: f.uek.krakow.pl/viewtopic.php?t=483
Temat: pediatria jesień 2010 ...- autokrata - demokrata - liberał - współpracujący Twierdzenie âŸgodność osobowa źródłem moralnejâŒ. Zawarta w podtawach: - egzyscencjalizmu - eudajmonizmu - personalizmu - deotomizmu Rosnąca potrzeba elastycznego zarządzania kadrami: - zmniejszona podaż pracowników na rynku pracy - zwiększona podaż pracowników na rynku pracy - narastające wyspecjalizowanie instytucji - konkurencyjność Cztery podstawowe fazy cyklu życia produktu/ usługi to: - wprowadzenie, wzrost, dojrzałość, spadek - wprowadzenie, sprzedaż, czas, zysk - wprowadzenie, koszt, zysk, spadek - wprowadzenie, wzrost, zysk, koszt Grupy powstające w firmie spontanicznie: - nieformalne - nieuporządkowane - heterogeniczne - stabilne Decentralizacja zarządzania ochroną zdrowia w Polsce to przekazanie kompetencji na do działania na rzecz zdrowia - rządowi - âŒ.. nie pamiętam -... Źródło: forum-pielegniarek.pl/viewtopic.php?t=1688
Temat: PROSZĘ O POMOC PRZY PISANIU 2 ROZDZIAŁU Witam, Moim tematem pracy licencjackiej jest WPŁYW PROMOCJI I REKLAMY NA SPRZEDAŻ W SUPERMARKECIE DINO. W pierwszym rozdziale uwzględniłam: 1 Geneza marketingu 1.1 istota marketingu 1.2 Fazy rozwoju koncepcji marketingowej 1.3 Pojęcie i cele marketingu 1.4 Funkcje marketingu 1.5 Marketing mix 2 Produkt 2.1 Produkt i strategia marketingowa produktu 2.2 Fazy cyklu życia produktu 2.3 Opakowanie i znak towarowy 3 Cena 3.1 Rola ceny 3.2 Metody określania poziomu ceny 3.3 Strategie cenowe 3.4 Ustalanie ceny 3.5 Słowniczek (opust, bonifikata, skonto, prowizja, marża, rabat, promocja, przecena, wyprzedaż,soldy) 4 Reklama 4.1 Funkcje i rodzaje reklamy 4.2 Krytyka reklamy 4.3 korzyści reklamy 4.4 Zagrożenia płynące z reklamy 4.5 Etapy projektowania reklamy 4.6 Rodzaje reklamy ze względu na media 5... Źródło: forum.mfiles.pl/viewtopic.php?t=109
Temat: marketing, egzamin z Martą Wasiak ...można podjąć po konfrontacji produktu z potrz. konsumenta
12. Jakie mogą być cele promocji
13. Jakie znasz poziomy elastyczności dochodowej
14. Jakie znasz sposoby ustalania budżetu promocyjnego
15. Na czym polega lojalność nabywców i dysonans po zakupowy
16. Na czym polega rozciąganie rynku
17. Na czym polega rozszerzanie rynku
18. Na czym polega skuteczność reklamy
19. Od czego zależy wybór kanału komunikacyjnego
20. Omów fazy cyklu życia produktu
21. Omów rodzaje dyskonta
22. Omów rolę g. odniesienia i liderów opinii w proc. podejm. decyzji przez kons.
23. Omów substytucyjne i dochodowe skutki zmian cen
24. Omów systemy dystrybucji
25. Omów typy orientacji przedsiębiorstw
26. Omów wady i zalety strategii cenowej market minus
27. Omów wady strategii cenowej market plus
28. Omów wewnętrzne uwarunkowania nabywców
29. Omów zmienne... Źródło: forum.wsb.pl/viewtopic.php?t=1210
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprojektlr.keep.pl
|
|
Cytat |
Dla aktywnego człowieka świat jest tym, czym powinien być, to znaczy pełen przeciwności. Luc de Clapiers de Vauvenargues (1715 - 1747) Ignorancja nie jest niewinnością, jest grzechem. Browing R Actus hominis, non dignitas iudicetur - niechaj sądzone będą czyny ludzkie, nie godności (piastowane stanowiska). (piastowane stanowiska). (piastowane stanowiska) Jak trudno stać się prawdziwym człowiekiem. Lecz komuś, kto się nim stanie, łatwo rozpoznać Boga. Kirpal Singh Gdy lód rusza bałwany tracą głowę. Regulski Antoni
|
|